måndag 20 november 2017

Veckoplanering och Goodreads challenge

Börjar den här veckan med god nyheter. Igår kväll lästa jag ut Flugornas Herre och läste därmed min 52:a bok för det här året. Därmed är min Goodreads challenge avklarad!

2017 Reading Challenge

2017 Reading Challenge
Anna Maja has completed her goal of reading 52 books in 2017!
hide

Det kommer ju dock inte hindra mig från att läsa fler böcker innan året är slut. Så det är väl på sin plats med en liten veckoplanering också tänker jag. Speciellt som det för en gångs skull inte bara blir att jag upprepar böcker jag tidigare nämnt.

¤ Kraften av Siri Pettersen
Okej, vi börjar ändå med lite upprepning. Men ikväll ska jag börja på den här boken. ÄNTLIGEN!

¤ Vända hem av Yaa Gyasi
Hittade den här på bibblan häromdagen. Trodde det var en annan bok när jag tog den i förbifarten utan att läsa baksidan. Men det gjorde inte så mycket för den här ska också vara bra har jag sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar