söndag 2 april 2017

Marsläsning

Återigen dags att summera en till av årets månader. Hoppas det här kommer bli den läsfattigaste månaden i år men man vet ju aldrig. Kan ju också berätta att jag började första dagen i april med att läsa ut en bok.

Antal lästa böcker: 3 stycken
The Queen of the Tearling (The Queen of the Tearling #1) -. Erika Johansen
Tio över ett - Ann-Helén Laestadius
Det nionde brevet - Catrin Ormestad

Månadens höjdpunkt: Tio över ett. Det var länge sedan jag läste en bok som jag gillade så himla mycket på en gång! The Queen of the Tearling är ju också sjukt bra såklart. 

Månadens besvikelse: Ingen. Kan verkligen inte välja någon när jag läst så få och alla varit bra. 

Summering: Goodreadsmålet hålls. Är så himla glad över att jag satte ett lågt mål det här året. Annars hade det inte gått att ha något mål överhuvudtaget. Men det här med att läsa mina egna böcker, det tycker jag vi låter om att prata om va? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar