onsdag 14 december 2016

En bokälskares stora problem



Nu när det snart är jul är det dags att skriva önskelistor. Alla andra månader på året måste jag ideligen hejda mig själv från att inte trycka på "köp" när jag lägger böcker i varukorgen på hemsidor. Men så fort det blir december och jag ska skriva min bok-önskelista är det helt plötsligt blankt. 

Jag vet inte vad jag önskar mig för böcker!

Varför ska det vara så? Det är ju nu jag ska passa på. Så jag behöver boktips. Vilka böcker önskar ni er i år? Har ni skrivit en önskelista så länka gärna i kommentarerna! 

2 kommentarer:

  1. Boktips:
    http://aryngve.blogspot.no/2016/12/mer-boktips-till-julen.html

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig Herbariet, Nordiska gudar, Den sovande och sländan, Uprooted, Ibland mår jag inte så bra och Gå vidare, bland andra :) brukar passa på att önska mig lite "lyxigare" böcker till jul - ja och Hemligheternas kammare illustrerad förstås!

    SvaraRadera