måndag 14 november 2016

Planerad läsning v. 46

Ni anar inte hur taggad jag är på att ha en veckoplanering där Allegiant inte är med för en gång skull, haha. Dock har jag en annan bok som stressar mig lite den här veckan då min bokklubb ska prata om boken jag valt på onsdagkväll och jag som vanligt plockar upp den lite för sent. Som tur jobbar jag kväll idag så har ägnat förmiddagen åt att läsa och kommit över 100 sidor in.

Boken i fråga är Den sårade divan av Karin Johannisson och är inte direkt snabbläst då det är en faktabok om kvinnors psyke. Men den är sjukt bra och sjukt intressant!

Räknar med att boken är utläst till onsdag och att jag därefter kan ta mig an Stanna av Flora Wiström. Det är på tiden eftersom den också hängt med på mina listor ett tag. Tänker mig att jag kommer flyga igenom den för att sedan kunna börja på Tårar i havet av Ruta Septeys. Som vanligt är mina planer lite väl ambitiösa. Men hade jag klarat det jag nästan klar med alla mina planerade böcker för månaden.

2 kommentarer: