tisdag 1 november 2016

Oktoberläsning

Oktober månad är till ända och året börjar lida mot sitt slut. För en gångs skull är jag inte stressad med min läsning eftersom jag ligger ungefär 3 böcker före på mitt Goodreadsmål. Fast lite stressad är jag självklart över att jag inte hinner läsa alla tusentals böcker som jag önskar. Den här månaden har jag läst ungefär lika mycket som vanligt skulle jag vilja påstå. Hade kunnat läsa mer men är ändå väldigt nöjd. Däremot att jag ligger jättemycket efter med recensionerna är en annan sak.

Ingen normal står i regnet och sjunger - Sara Ohlsson
Flickorna - Emma Cline
Bödelns dotter (Sagan om Isfolket #8) - Margit Sandemo (Ljudbok)
Drömtjuvarna (Kretsen #2) - Maggie Stiefvater
Alanna; The First Adventure (Song of the Lioness #1) - Tamora Pierce
Hälsningar från havets botten - Christina Lindström

Antal lästa böcker: 6
Månadens bästa: Vill säga nästan alla men okej, Drömtjuvarna eftersom allt är magiskt med den serien.
Månadens besvikelse: Egentligen ingen, men börjar tröttna lite på Sagan om Isfolket nu. Det har blivit dags för en paus i lyssnandet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar