onsdag 12 oktober 2016

Read-a-thon: Fall Inta Fantasy TBR


Som jag nämnde i veckoplaneringen har jag tänkt vara med i I regnets Fall Into Fantasy read-a-thon. Det hela börjar kl 00.00 mellan torsdag och fredag, alltså 14/10, och håller med till 21/10 kl 23:59. När läsningen börjar räknar jag med att sova gott, men sedan har jag ju åtta hela dagar att läsa så hoppas ändå hinna med lite mellan jobb och andra måsten. Dags att ta en titt på min överambitiösa TBR-hög (för en sådan är ett måste när det är read-a-thon).


Det här är alltså vad jag tänker mig att jag får läsa från. Det är ingen som helst chans att jag kommer hinna igenom alla. Har jag väldigt läsflyt hinner jag kanske läsa de tre vanligt tjocka och påbörja mastodontboken. 

¤ Throne of Glass
¤ Drömtjuvarna
¤ Alanna - The First Adventure
¤ The Dragon Reborn

Det här är ju en läsalot helt utan tävling men det var helt okej att sätta upp lite mål så det tänkte jag också göra.

- Läsa varenda dag
- Hinna med 2/4 böcker
- Få in minst 3 dagar där jag läser mer än 1 timme i sträck

Jag är rätt taggat för den här veckan. De andra böckerna jag håller på med lägger jag åt sidan till dess att det här är över. Är alldeles för taggad på in TBR för att orka hålla med att läsa klart någonting först. Happy Reading allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar