tisdag 4 oktober 2016

Läsplaner för oktober

Allvarligt talat tycker jag att det börjar bli dags att sakta ner tiden lite. Jag hann inte ens förstå att det var september förrän det redan hunnit bli oktober. I den här takten är det snart 2017 ju. Galet! Ny månad innebär i alla fall nya läsplaner. Som vanligt vill jag läsa allt på en gång och jag känner mig nästan lite stressad när jag tänker på det. Så försöker fokusera på vad jag läser just nu istället. Vilket den här månaden förhoppningsvis blir följande:

¤ Allegiant
Började på den förra månaden och har kommit en bit in i den. Nu ska serien äntligen avslutas!

¤ Flickorna
Precis påbörjad och den verkar bra. Så peppad på att läsa den!

¤ Stanna
Är lite rädd att ta tag i den eftersom jag tror att jag kanske inte kommer gilla den. Men vill självklart gilla den så hoppas på det bästa!

¤ Drömtjuvarna
Har äntligen tänkt fortsätta på Kretsen-serien. Älskade första boken och förstår inte varför jag inte tagit tag i den tidigare?

Nöjer mig så den här månaden. Blir det mer läsning får jag improvisera. Det lär nog inte vara några problem direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar