tisdag 6 september 2016

Läsplaner för september

September pågår för fullt. Snart är det väl dags för den där sammanfattningen av månaden igen även fast det knappt märkts att hela månaden gått förbi. Men förhoppningsvis hinner jag njuta lite av en av mina favoritmånader först. För herregud vad jag älskar hösten! Speciellt som den lämpar sig extremt bra för läsning.

Den här månaden har jag en bok jag måste koncentrera mig på. Annars tänker jag nog inte planera in så mycket mer än det jag har på gång nu som jag försöker läsa klart.

¤ Glass Sword
Dagarna bara går, återlämningsdatum närmar sig och jag har läst 30 sidor. Det håller inte och jag vet vad jag ska göra i helgen.

¤ After: När vi föll
Kom av mig i den här också, mest eftersom jag gjorde det förbjudna och skummade framåt för att se vad som händer. När nyfikenheten försvann tappade den det mesta av sin charm.

¤ Själarnas bibliotek

Det går långsamt i den här. Av någon anledning är jag inte helsåld på serien men vill ju såklart läsa klart den. Misstänker dock att den kommer återfinnas i oktobers inlägg också.

¤ Dödsynden - Sagan om Isfolket (Ljudbok)
Har kommit in i ett lyssnarflow och är snart igenom den här. Kommer då gå raskt på nästa del, Det onda arvet.

¤ Valfri bok ur bokhyllan
Ingen av böckerna den här månaden är från min egen bokhylla. Oacceptabelt! Så hinner jag läsa något mer så blir det en bok ur hyllan. Hur ska det annars minska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar