måndag 30 maj 2016

Planerad läsning v.22

Var tvungen att tjuvkika tillbaka på förra veckans planerade läsning och inser att jag läste 2/3. Känner mig rätt nöjd med det faktiskt. Att jag sedan lyckades slänga in lite fler böcker under helgens läs-a-lot som inte var med på listan är jag också mycket glad över.

Den här veckan ska bli sjukt varm tydligen. Jag jobbar måndag till fredag men hoppas orka lite läsning på kvällarna och annars är helgen faktiskt rätt öppen än så länge. Så veckans lista ser ut så här:


  1. Vattnet drar
    Har läst mer än halva så hoppas avsluta den ikväll. Om jag står ut för tycker den är rätt obehaglig faktiskt.
  2. Bön för de stulna
    Har påbörjat den lite smått och den verkar sjukt bra.
  3. Ljudbok: Avgrunden
    Har kommit fram till del 3 i Sagan om Isfolket. Det går framåt med lyssnandet.
  4. Röta
    Det har blivit dags för en ny read-a-long inne hos Nelly med andra serien i Korpringarna. Ser fram emot detta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar