måndag 30 maj 2016

Läs-a-lot: Ensamtid (dag 3)

Gårdagens siffror är jag rätt så nöjd med. Framförallt är jag nöjd med att jag hann igenom halva Vattnet drar. Siffrorna spelar liksom inte så stor roll för mig så länge jag känner att jag får en massa läst. Så här ser det i alla fall ut nu.

Dag 1: 1 timme 45 minuter
Dag 2: 6 timmar 35 minuter
dag 3: 5 timmar 40 minuter

Idag är det jobb som gäller igen så räknar inte med att hinna få så mycket läst. Men det har varit en bra läshelg och imorgon (kväll antagligen) kommer det en sammanfattning. 

2 kommentarer:

  1. Jag har läst ut 3 böcker i helgens tävling. Känns underbart härligt!
    Fina siffror du har!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst känns det bra när man märker att det ger resultat av en läs-a-lot :)

      Radera