söndag 1 maj 2016

Aprilläsning

Jag tyckte att min läsning i mars var ett skämt, så frågan är då vad aprilläsningen kan räknas som. Jag har haft dåligt med tid och dåligt med ork och det känns som om jag knappt läst någonting alls. Jag har fortfarande många påbörjade böcker och känner mig faktiskt lite stressad emellanåt. Det ligger så mycket böcker och väntar på att bli lästa! Men nu sätter jag min förhoppning till att maj blir en läsmånad, även om jag har en del saker inplanerade där också som kommer inkräkta på lästiden. Detta är i alla fall vad jag fick utläst i april.

Liv efter liv - Kate Atikson
Carry on - Rainbow Rowell
Jag och Earl och tjejen som dör - Jesse Andrews

Antal lästa böcker: 3
Den bästa: Liv efter liv (Så unikt berättad historia och till på köpet en riktigt bra sådan.)
Besvikelse: Carry on (Om jag nu måste välja, inte för att den var dålig egentligen, men eftersom den var sämre än jag trott.)




4 kommentarer:

  1. Liv efter liv är jag nyfiken på! :)

    SvaraRadera
  2. För mig är fyra böcker en bra läsmånad så tre hade känt okej för mig. Men det är ju olika. Hoppas du får mer lästid i maj :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tre hade känts okej om det inte vore för att jag redan under mars hade läst mer än halva av de två första.. ;) Annars brukar jag inte heller läsa så där supermånga.

      Radera